ԱՐԶԱՍ ՈՍԿԱՆՅԱՆԻ ԼԱՐԱՅԻՆ ԿՎԱՐՏԵՏՆԵՐԸ
Բանալի բառեր-:
դիրիժոր, լարային կվարտետներ, Արզաս Ոսկանյան, Է. Միրզոյան, ակադեմիական դաստիարակությունԱմփոփում
Երաժշտագետ պրոֆեսոր Մարգարիտ Բրուտյանը գրում է. «Ա. Ոսկանյանն ունի իր գրելաձևը, տեխնիկան, ըստ որի ամբողջ կոմպոզիցիան իրենից ներկայացնում է միասնական ամբողջական հնչող մեղեդի, չնայած այն տարածվում է ստեղծագործության «մասնակիցների» միջև, ինչպիսիք են տարբեր գործիքները, երգիչն ու երգչախումբը (երգչախմբի երգաբաժինները. - Գ.Ո.): Ընդ որում մեղեդու այս կամ այն հատվածը, որը հնչում է որևէ «մասնակցի» կողմից, վերջին հնչյունի վրա վերածվում է պահված տոնի (դամի) դառնալով հնչյունային հետք, որի ֆոնի վրա շարունակվում է հաջորդ բաժինն արդեն մյուս «մասնակցի» կողմից: Արդյունքում ծնվում է մեկ մեղեդու յուրատեսակ բազմաձայն ընթացքում ինքնատիպ հարմոնիկ ուղղահայացով» (1.): Լարային առաջին կվարտետը, որին հեղինակը հետագայում տվեց «Կուսական» անվանումը նույնպես հնչեցրեց «Երևան» լարային քառյակը:
Հղումներ
Կիրակոսյան Ա. Ա., Արզաս Ոսկանյան կոմպոզիտորը և հայ երգեցողության դպրոցը, Եր., Անահիտ., 2008 թ.։ Kirakosyan A. A., Voskanyan kompozitore ev hay ergetzoghutyan dprotze, Yer., Anahit., 2008 t.
Зив Н., Баранкин Е., Музыка молодых., //Советская музыка 11. 1979 г. C. 72-75. Ziv N., Barakin E., Muzyka molodykh., //Sovetskaya muzyka., 11, 1979 g., C. 72-75.
Ստեփանյան Ռ. Հ.., Արդիականություն` առաց ձևական ատրիբուտների, //Սովետական արվեստ, 8. 1979 թ., էջ 28-31։ Stepanyan R. H., Ardiakanutyun - arantz dzevakan atributneri, //Sovetakan arvest 8. 1979 t., ej 28-31
Գիլինա Ե. Ի., Երաժշտության հասցեատերը ունկնդիրն է //Սովետական արվեստ, 8. 1979 թ., էջ 20-23։ Gilina E. I., Yerazhshtutyan hastzetern unkndirn e., //Sovetakan arvest 8. 1979 t., ej 20-23.
Կելմիցկայտե Զ., Սպասում ենք ազգային բնավորության արտահայտությանը, //Սովետական արվեստ, 8. 1979 թ., էջ 27- 28։ Kelmitzkayte Z., Spasum enq azgayin bnavorutyan artahaytutyane, //Sovetakan arvest 8. 1979 t., ej 27-28.
Կրասիլնիկով Ի., Կերպարային ընդարձակ սպեկտորի առավելությունը, //Սովետական արվեստ, 8. 1979 թ., էջ 27։ Krasilnikov I., Kerparayin endardzak spektori aravelutyune, //Sovetakan arvest 8. 1979 t., ej 20-23.
Արևշատյան Ա. Ս., Թերությունները կարելի է հաղթահարել, //Սովետական արվեստ, 8. 1979 թ., էջ 32-33։ Arevshatyan A. S., Terutyunnere kareli e haghtaharel., //Sovetakan arvest 8. 1979 t., ej 32-33.
Ջաղացպանյան Կ. Ա., Ինչու չի զարգանում երաժշտական նյութը, //Սովետական արվեստ,1979 թ., էջ 25-27։ Jaghatzpanyan K. A., Inchu chi zarganum erazhshtakan nyute, //Sovetakan arvest 8. 1979 t., ej 25-27.
Թոռջյան Խ., Նորարաությունը նպատակ չէ, //Սովետական արվեստ, 8. 1979 թ., էջ 34-36։ Torjyan Kh., Norararutyune npatak che, //Sovetakan arvest 8. 1979 t., ej 34-36. 10. Լոմդարիձե Է., Նուրբ ճաշակ, բարձր պրոֆեսիոնալիզմ, //Սովետական արվեստ, 8. 1979 թ., էջ 34։
Londaridze E., Nurb dchashak, bardzr profesionalizm//Sovetakan arvest, 8. 1979 t., ej 32-33