Կոմիտասի դաշնամուրային ժառանգությունը
Բանալի բառեր-:
Կոմիտասյան մեթոդ, ստեղծագործության պատմական նախադրյալ, բանահյուսություն, խմբագրական աշխատանք, դաշնամուրային ժառանգություն, Ընտիր երկերի 6-րդ հատորԱմփոփում
Հոդվածն ուսումնասիրում է հայ մեծ կոմպոզիտորի ստեղծագործության ամենահետաքրքիր ոլորտը: Կոմիտասի դաշնամուրային ստեղծագործությունը, թեև բազմաթիվ չէ, բայց առանձնանում է ինքնատիպության և նորարարության անսովոր ոգով: Այս հատկությունը բացատրելու համար հեղինակը նախ և առաջ համոզիչ կերպով բացահայտում է Կոմիտասի ստեղծագործական մեթոդաբանության էությունը: Հենց գեղարվեստական մեթոդի հստակ ներկայացման հիման վրա հոդվածի հեղինակն ուսումնասիրում է Ընտիր երկերի 6-րդ հատորի բովանդակությունը, որն ընդգրկում է կոմպոզիտորի դաշնամուրային բոլոր ստեղծագործությունները: Հոդվածագիրը բացահայտում է նաև ուսման տարիների գրված պարերի և մի շարք պիեսների կոմպոզիցիոն առանձնահատկություններն՝ ընդգծելով դրանց (պարերի) նշանակությունը համաշխարհային երաժշտական արվեստում: Հատկանշական է նաև, որ Ա. Սարգսյանը, այս հատորի երաժշտության հետաքրքիր վերլուծության հետ մեկտեղ, ընթերցողին է ներկայացնում հետազոտական, նաև որպես կազմողի և խմբագրի աշխատանքով հարգանքով մատենալով դրանց: Ընդգծելով Կոմիտասի դաշնամուրային ստեղծագործության առաջադեմ և նորարար լինելը՝ մեթոդաբար ուղղորդում է կատարողին ուսումնասիրել այն
Հղումներ
Gasparyan S. G, Komitas, Yerevan, 1947.
//Komitasakan, Yerevn, 1981.
Shaverdyan A. L, Komitas, Moscow, 1989.
Geodakyan, G Sh., Komitas, Yerevan, 1969. Գասպարյան U. Գ., Կոմիաաս, Երևան, 1947 թ.: //Կոմիտասական, Երևան, 1981թ.: Шавердян А.И., Комитас., М., 1989. Геодакян Г.Ш., .Комитас., Ер., 1969.