Երաժիշտ-կատարողի պրոֆեսիոնալ իրավասությունը
Ամփոփում
Պրոֆեսիոնալ երաժշտի երաժշտական և կատարողական գործունեությունը այսօրվա զարգացման փուլում պահանջում է հիմնական հասկացությունների վերագնահատում և նոր բովանդակության նույնականացում: հոդվածում վերլուծվում է երաժիշտ-կատարողի ժամանակակից ուսուցումը բուհում: Առանձնահատուկ ուշադրություն է դարձվում ժամանակակից երաժշտական կատարողականության գործունեությանը: հոդվածում առաջարկվում է մեկնաբանության ըմբռնումը որպես ստեղծագործության բովանդակության վերաիմաստավորում' հիմնված կատարողի անձնական ստեղծագործական պատկերացումներից, ենթադրում է տարբեր փորձի ըմ- բռնըման առկայություն: Այս թեման լրացվում է նաև մասնակիցների համատեղ գործունեության ակտի դիտարկմամբ, որի ընթացքում ձևավորվում է երաժշտական ստեղծագործության գաղափարների և կերպարների ընդհանուր տեսակետ, որի արդյունքում փոխակերպվում է հանդիսատեսի գիտակցությունը: Սա պահանջում է հաղորդակցական իրավասություն: հետևաբար, երաժշտական և կատարողական արվեստի ժամանակակից մասնագետը միավորում է հաղորդակցական և մեկնաբանական իրավասությունները: Կատարող երաժշտի մասնագիտական իրավասության առաջարկվող կառուցվածքը դիտարկվում է' հաշվի առնելով իրավասությունների վրա հիմնված մոտեցումը: Տրված են իրավասության հայեցակարգի ժամանակակից մեկնաբանությունները: Մասնագիտական իրավասության կառուցվածքը միավորում է երաժշտական-կատարողական, մեկնաբանական, հաղորդակցական, մանկավարժական, կազմակերպչական և կառավարչական իրավասությունները: հաղորդակցման իրավասությունը դիտարկվում է ապագա երաժիշտ-կատարողի մասնագիտական անձնական ունակություն բուհում մասնագիտական պատրաստման ընթացքում:
Հղումներ
Хуторской А. В., Ключевые компетенции и образовательные стандарты. Доклад на отделении философии образования и теории педагогики РАО 23 апреля 2002., Центр “Эйдос”., www/eidos.ru/news/compet/htm
Лукашова C.C., Сущность и структура профессиональной компетентности у музыкантов-исполнителей. Научные исследования: от теории к практике. 2015. N 3 (4)
Абакумова H.H., Малкова И.Ю., Компетентностный подход в образовании: организация и диагностика [Текст] /Н. Н. Абакумова, Н.Ю. Малкова. — Томск: Томский государственный университет, 2007 — 368 с.
Захарчук А.М., Формирование професииональных компетенций будущего педагога-музыканта в условиях реализации САЕ /Образование и саморазвитие. 2016. N 2 (48). URL: https: // www.elibrary.ru/item.asp?id=26718605
Зимняя И. А., Ключевые компетентности как результативно-целевая основа компетентностного подхода в образовании /Н.А. Зимняя. — М: Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2004 - 42с.
Арановский М. Г., Музыка. Мышление. Жизнь [Текст]: статьи, интервью, воспоминания /Марк Арановский ; Гос. ин-т искусствознания. - Москва: ГИИ, 2012. 439 с.
Словарь иностранных слов. Сост. Комлев Н. Г. М.: ЭКСМО- Пресс, 2000
Корсакова И. А., Онтологические основания коммуникации в человеческом обществе. Человеческий капитал. 2013. N 10 (58)
Кули Ч. Общественная организация //Тезисы по истории социологии Х1Х-ХХ веков: Хрестоматия. - М.: Наука, 1994 - с. 375-382
Байгушова А.Н., Искусство интерпретации музыканта-исполнителя: теория и практика формирования способностей [Текст]: монография /А. Н. Байгушова; М-во культуры Росссийской Федерации, Федеральное гос. бюджетное образовательное учреждение высш. образования "Самарская гос. акад. культуры и искусств"., Самара: СГАКИ, 2014. - 151 с
Андреева Г. М., Зарубежная социальная психология XX сто с летия: Теорет. подходы : Учеб. пособие для студентов вузов, обучающихся по специальности "Психология" / Г. М. Андреева, Н. Н. Богомолова, Л. А. Петровская. - М.: АспектПресс, 2002. - 286 с.
Шадриков В. Д., Деятельность и способности / В. Д. Шадриков., М.: Логос. 1994
Рубинштейн С. Л., Основы общей психологии [Текст] /С. Л. Рубинштейн. - Москва [и др.]: Питер, 2012. - 705, [7] с. : ил.; 24 см. - (Мастера психологии)