Ջաչինտո Շելսիի և Ավետ Տերտերյանի ստեղծագործական ընդհանուր գծերը, համադրման կատեգորիաներ՝ արարչական և ոչնչացնող ուժերի

Հեղինակներ

  • Մարիամ Հարությունի Ասատրյան

Բանալի բառեր-:

Ջաչինտո Շելսի, Ավետ Տերտերյան, արարչություն և ոչնչացում

Ամփոփում

Հոդվածը նվիրված է երկու մեծ ստեղծագործողների` իտալացի կոմպոզիտոր Ջաչինտո Շելսիի (1905-1988) և Ավետ Տերրտերյանի (1929-1994) ընդհանրությանը: Այն ներկայացվում է իրենց երաժշտական ոճի և էսթետիկայի հիմնական գծերի համադրման միջոցով: Հոդվածում հեղինակը հիմնականում կանգ է առնում ստեղծագործության երկու միտումների` արարչական և ոչնչացնող ուժերի արտահայտման և նրանց երաժշտական ձևակերպման վրա, միտումներ` որոնք տեղ են գտել հիմնականում նվագախմբային փոքր և մեծ կտավի ստեղծագործություններում:

Հեղինակի կենսագրությունը

Մարիամ Հարությունի Ասատրյան

Ավարտել է Երևանի պետական կոնսերվատորիայի երաժշտակգիտական բաժինը և Պավիայի պետական համալսարանի (Իտալիա) երաժշտական ֆակուլտետը: Ավարտել է ՀՀ ԳԱԱ Արվեստի ինստիտուտի ասպիրանտուրան: Դասավանդել է կոնսերվատորիայում և աշխատել է Երաժշտական Հայաստան ամսագրի խմբագրությունում: Իտալական երաժշտագետ-վերլուծաբանների խմբի` GATM-ի անդամ է: Մասնագիտական հետաքրքրությունների ոլորտը` XX դարի կոմպոզիտորների երաժշտական ոճերն են, ստեղծագործական մեթոդները, էսթետիկական և փիլիսոփայական հայացքները: Մասնակցում է բազմաթիվ եվրոպական գիտաժողովների (Իտալիայում, Սերբիայում, Իռլանդիայում, Դանիայում), տպագրվում է արտերկրի զանազան հրատարակություններում:

Հղումներ

Акопян Левон., Великие аутсайдеры музыки XX века: Эдгар Варез, Роберто Герхарда, Джачинто Шельси, Жан Барраке., М.: Государственный институт искусствознания, 2019.

Giacinto Scelsi (1905-1988), Works for chorus and orchestra, Orchestre de la Radio-Television Polonaise de Cracovie, Jurg Wyttenbach, ACCORD 476 1072, 1989-1990.

Акопян Левон, Джачинто Шельси // Искусство музыки. Теория и история, № 1-2, 2011

Великие аутсайдеры музыки XX века: Эдгар Варез, Роберто Герхарда, Джачинто Шельси, Жан Барраке, М.: Государственный институт искусствознания, 2019 г.

Кузнецова Мария., Медленная музыка отечественного постмодерна., М.: Мас - ка., 2011

Джачинто Шельси: двойственность и двусмысленность звука //Музыкальная академия, 2016. № 1, стр. 16—22;

Молчанов Андрей, “Симфония одного звука” Джачинто Шельси в контексте развития музыкального искусства XX века // Исторические, философские, политические и юридические науки, культурология и искусствоведение. Вопросы теории и практики, Тамбов: Грамота, 2017. № 5(79), стр. 106—111.

Кузнецова Мария, Медленная музыка отечественного постмодерна, Маска, Москва 2011; Джачинто Шельси и Авет Тертерян: о сходстве несходного //Музыкальная академия. 2016. № 1.

Scelsi Giacinto, Art et connaissance, Roma, Le parole gelate, 1982;

Scelsi Giacinto, Hvolution du rythme под ред. Adriano Cremonese. Roma, Fondazione Isabella Scelsi, 1982;

Scelsi Giacinto, Hvolution de l’harmonie под ред. Adriano Cremonese. Roma, Fondazione Isabella Scelsi, 1992.

Scelsi Giacinto, Il Sogno 101 Prima e Seconda parte, под ред. Luciano Martinis и Alessandra Carlotta Pellegrini, Quodibet, Macerata 2010.

Scelsi Giacinto, Les anges sont ailleurs... под ред. Sharon Kanach, Actes Sud, Parigi 2006.

Scelsi Giacinto, Giacinto Scelsi, Il Sogno 101 in Mйmoires prasen- ffis et commenffis par Luciano Martinis et Alessandra Carlotta Pellegrini, под ред. Sharon Kanach, Arles, Actes Sud, 2009. Двуязычное издание на немецком:

Scelsi Giacinto, Die Magie des Klangs in Gesammelte Schriften, т. I e II под ред. Friederich Jaecker. Colonia, MusikTexte Zeitschrift for neue Musik, 2013.

Тертерян P., Авет Тертерян. Диалоги, Ер.: издательство ЕГК, 2010.

«L’art et Satan» в Scelsi Giacinto, Die Magie des Klangs in Gesammelte Schriften, т. I e II под ред. Friederich Jaecker. Colonia, MusikTexte Zeitschrift for neue Musik, 2013, стр. 588.

«Son et musique» в Scelsi Giacinto, Die Magie des Klangs in Gesammelte Schriften, т. I e II под ред. Friederich Jaecker. Colonia, MusikTexte Zeitschrift for neue Musik, 2013, стр. 608.

Ներբեռնումներ

Հրատարակվել է

2022-12-29

Թողարկում

Բաժին

Հոդված