«Ջութակահարի հնչունային վարպետության կատարելագործման որոշ ընդհանուր սկզբունքներն ու մեթոդները»
Բանալի բառեր-:
հնչյունարտաբերում, դինամիկ արտահայտչամիջոցներ, վիբրատո, ագոգիկա, արտիկուլյացիաԱմփոփում
Սույն հոդվածում դիտարկվում են ջուաթակահարի կատարողական վարպետության կատարելագործման որոշ մեթոդներ, շարադրվում են կատարողական տեխնիկային վերաբերող հարցեր, հնչողության որակի,ինտոնացիայի՝ որպես գեղարվեստական կերպար ստեղծելու կարևորագույն արտահայտչամիջոցի, որն իրականացվում է կատարողական արվեստի արտահայտչամիջոցների շնորհիվ, առաջին հերթին հնչյունի, դինամիկայի, վիբրատոյի (թրթիռի) ագոգիկ հնարների, արտիկուլյացիայի և շտրիխների։ Հնչունարտաբերման, որակի ջութակային հնչողությանբնութագրիչները, վիբրացիան, հնչյունի և ռիթմի՝ երգող հնչյունի հիմքերն են անհատա ան մաներայի կազմավորման գործում, որոնք հիմնվում են հենց երգվող աղեղի վրա։
Հղումներ
Ауэр Л., Моя шко ла игры на скрипке. Интерпретация произведений скрипичной классики., М.: Музыка., 1965. Auer L., Moya shkola igry na skripke.Interpretatziya proizvedenij skripichnoj klaЯsiki., M.:Muzyka., 1965.
Ямпольский А. К., К вопросу о воспитании культуры звука у скрипачей., /Вопросы скрипичного исполнительства и педагогики., М. Музыка., 1968.Yampol’skij A. K., K voprosu o vospitanii kul’tury zvuka u skripachej., /Voprosy skripachnogo ispolnitel’stva I pedagogiki., M.: Muzyka., 1968.
Григорьев В. Ю., Проблемы звукоизвлечения на скрипке., М.: Мин.культ., 1991. Grigor’ev V. U.,Problemy zvukoizvlecheniya na skripke., M.: in.kul’t.,1991.
Григорьев В. Ю., Некоторые черты педагогической системы Д. Ф. Ойстраха., М.: Музыка., 1991.Grigor’ev V. U., Nekotorye cherty pedagogicheskoj sistemy D. F. Ojstrakha., M.: Muzyka., 1991.
Мострас К., Интонация на скрипке., М.-Л.: Госмузизд., 1948. Mostras K., Intonatziya na skripke., M.L.: Gosmuzizd., 1948