Կոնցերտմայստերական արվեստի առանձնահատկությունների որոշ հարցեր
Բանալի բառեր-:
նվագակցություն, մանկավարժություն, «կոնցերտմայստեր» հասկացության էվոլյուցիան, նվագակցող, թերթից ընթերցում, տրանսպոզիցիա, իմպրովիզացիաԱմփոփում
Հոդվածում մեծ ուշադրություն է դարձվում կոնցերտմայստերի դերին: Բացահայտվում են կոնցերտմայստերի գործունեության ստեղծագործական, մանկավարժական և հոգեբանական գործառույթները, դրանց ֆունկցիոնալ կապը, ցուցադրվում է «կոնցերտմայստերի» հասկացության պատմական փուլերը: Հոդվածում պարզաբանվում է «կոնցերտմայստեր» և «նվագակցող» տերմինների տարբերությունն՝ առաջինին տալով ավելի լայն իմաստ: Բազմաթիվ մասնագիտական որակներից ամենակարևորներն են՝ գործիքինտիրապետելու տեխնիկական վարպետությանը, թերթից կարդալու, տրանսպոզիցիայի և իմպրովիզացիայի ունակությունը: Պահանջվում է նաև տեսական և կատարողական այլ դասընթացների լայն իմացություն:
Հղումներ
Muzykal’naya entziklopedicheskij slovar’ (red. Keldysh, izd. vtoroe)., M.: Bol’shaya rossijskaya entziklopediya., 1998.
Kryuchkov N. A., Iskusstvo akkompanementa kak predmet obucheniya., L., 1961.
Barinova M., Ocherki po metodike fortepiano., L.:Muzyka., 1926.
Teplov B., Psikhologiya muzykal’nykh sposobnostej., M.: Nauka., 2003.
Kubantzeva E., Koncertmejsterskij klass., M.:Akademija., 2002.
Vinogradov K., O spetzifike tvorcheskikh vzaimootnoshenij pianista-koncertmejstera i pevtza., M.: Muzyka., 1988.