«Դաշնամուռրային նվագաբաժնի հիմնախնդիրները հայ կոմպոզիտորների (Ռ. Մելիքյան, Է. Միրզոյան, Է. Աբրահամյան) ռոմանսներում»
Բանալի բառեր-:
պրոֆեսիոնալիզմ, կատարողական վերլուծություն, դաշնամուրային նվագակցություն, ռոմանս, հայ երաժշտությունԱմփոփում
Դաշնակահար, ԵՊԿ դասախոս Բելլա Արկադիի Սիմոնյան.- «Դաշնամուռրային նվագաբաժնի հիմնախնդիրները հայ կոմպոզիտորների (Ռ. Մելիքյան, Է. Միրզոյան, Է. Աբրահամյան) ռոմանսներում»։Հոդվագագիրն անդրադառնում է ռոմնասի ժանրին հայ կոմպոզիտորների երաժշտական ժառանգության մեջ սկսած Ռոմանոս Մելիքյանից, որպես ժանրի հիմնադիր, Էդվարդ. Միրզոյանի Էդուարդ Աբրահամյանի ռոմանսների օրինակներով։ Հոդվածագիրը ներկայացնելով հայ կոմպոզիտոների երաժշտության աճական և մտահղացումների առանձնահատկությունները, նշում է հատկապես կատարողական արվեստի տեսանկյանից և դրանց մեկնաբանումը հատկապես դաշնամուրային նվագաբաժնի առումով։ Քանի որ հոդվածագիրը դաշնակահարուհի է և կոնցարտմայստեր հոդվածը մասնագիտական այդ առումով հետաքրքիր է։
Հղումներ
Шахназарова И., Статья об эволюции национального в армянской музыке, М.: Музыка., 1985. Shakhnazarova I., Stat’ya ob evolyutzii natzional’nogo v armyanskoj muzyke., M.: Muzyka, 1985.
Брутян М. A., Вокальная музыка., М.: Музыка., 1985. Brutyan M. A., Vokal’naya muzyka, M.: Muzyka, 1985.
Закарян М., Исполнительский анализ., Ер.: Мугни., 2006. Zakaryan M., Ispolnitel’skij analiz., Yer.: Mugni., 2006.