Գյումրեցի երաժիշտները հայ պղնձյա փողային կատարողական արվեստում
Բանալի բառեր-:
Պղնձյա փողային երաժշտական գործիքներ, Լենինական, Գյումրի, փողային նվագախումբ, ավանդույթներԱմփոփում
Փողային երաժշտության հանդեպ ալեքսանդրապոլցիներն ունեցել են հատուկ վերաբերմունք և յուրօրինակ համակրանք: Գյումրին իր հարուստ ստեղծագործական ներուժով նշանակալի դեր է ունեցել Հայաստանում պղնձյա փողային գործիքների կատարողական դպրոցի ձևավորման գործում։ Գյումրու այս դպրոցի ավանդույթները ձևավորվել են XX դարասկզբին և շարունակում են գոյատևել ավելի քան հարյուր տարի։ Գյումրեցի երաժիշտների գործունեությունը նշանակալի է ոչ միայն հանրապետությունում, այլև արտերկրում։ Այս ավանդույթները փոխանցվել են սերնդեսերունդ՝ տարեցտարի ձեռք բերելով որակական նոր առանձնահատկություններ և շարունակում են մնալ քաղաքի բնորոշ գիծը։
Հղումներ
Гумреци, Н.Ф.Тигранов и музыка Востока, Л., 1927.
Գրիգորյան Ա., Դաստիարակության օջախը խաչուղիներում, Գյումրի, 1998 թ.:
Գրիգորյան Ա., Ժորա Վարդանյան, Գյումրի, 2009թ.:
Эфир, Շաբաթաթերթ, 1999, 9 մայիս:
Барсамян А. А., Из истории Ереванской государственной консерватории имени Комитаса., //Երաժշտական Հայաստան, 2 (3), 2000 թ.:
«Լենինականի երաժշտական ստուդիայի մասին»: //Խորհրդային Հայաստան, N192, 23 օգոստոսի, 1927 թ:
Кузьмина А., Из истории музыкальных учебных заведений Армении, /Հայ պրոֆեսիոնալ երաժշտական արվեստը և Գյումրին, գիտաժողովի նյութեր, Գյումրի, 2007 թ:
https://armeniasputnik.am/20220905/gjumru-dukhavikneri-dukhymisht-teghn-e-pvoghajin-nvagakhmbi-zarmacnvogh-ancjaln-unerkan-47628738.html. հասանելի է 01.10.2022:
Хачикян Г. О., Ряд публикаций, посвященных некоторым духовым музыкальным инструментам в армянской культуре., //Музыкальная Армения, 1 (60) 2021., С 40-47.